Ние се стремим да предоставяме разнообразни продукти от най-високо качество като спазваме международните стандарти за етична търговия.
Удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет и в случай че поради някаква причина имате забележки, не се колебайте да ни сигнализирате. За да Ви бъдем полезни в такива случаи, е необходимо да подадете писмено възражение. Ние ще отговорим на всеки от Вас.
Възражение може да подадете по електронната поща на адрес: complaints@offices.fibank.bg.
То ще бъде обработено незабавно след получаването му във Fibank, а ако е изпратено в неработно за банката време – възражението ще бъде насочено за разглеждане на следващия работен ден.
Възражението Ви трябва да съдържа:
Важно: Първа инвестиционна банка АД не разглежда анонимни възражения.
За да бъдем максимално полезни, възражението Ви трябва да бъде ясно формулирано и написано на български език. Към него е необходимо да приложите всички налични документи, подкрепящи искането Ви.
За Ваше улеснение сме разработили образец на възражение, който Ви съветваме да ползвате.
Желанието ни е Fibank да бъде предпочитаният от Вас партньор при закупуването на банкови продукти от благородни метали. Удовлетвореността Ви е наша основна цел и в подкрепа на това е описаната по-горе процедура, като възможно най-краткия път, съобразен с нормативните изисквания, по който Вашето възражение може да стигне до нас и да получи необходимото внимание.
Особености на съхранението, носенето и почистването на бижута...
Българските монети между Съединението и Независимостта...
Пътеводител за колекционери и инвеститори...
Оригинал или фалшификат...
Фалшиви златни монети...
Накитите – истински или фалшиви?...
Летни съвети за колекционери и не само...
Значението на надписа ESSAI върху монетите...
Най-новото от света на фалшификатите...
Кратка история на еврото...
Доверието е основополагащият камък на пазара на благородни метали...